De vlucht en de eerste echte dag

17 februari 2018 - Saint Louis, Missouri, Verenigde Staten

Nadat ik ruim 9 uur had gevlogen was in eindelijk in de USA! Nadat ik door de controles was kwam de eerste uitdaging: Christie en David vinden. Via Facebook probeerden we contact te hebben maar als je wifi steeds uitvalt wordt het er niet makkelijker op. Uiteindelijk bleek dat zij bij terminal 1 waren en ik bij terminal 5. Nadat we elkaar gevonden hadden begonnen we aan een 5 uur lange autorit naar Saint Louis. Daar werden we ontvangen door Steven, een vriend van Christie en David. Hier hebben we wat gegeten en daarna ben ik redelijk snel naar bed gegaan. De volgende ochtend (16 februari) begonnen we rustig. Na het ontbijt zijn we naar de botanische tuinen gegaan, hier hebben we een rondje gewandeld vooral in de kassen. Daarna zijn we naar een Kattencafe geweest, Steven wil misschien een kat en daar kan je kijken of het klikt en er eventueel een adopteren. Daar hebben we ook geluncht om vervolgens naar het city museum te gaan. Dat was niet helemaal wat ik er van verwacht had. Ik dacht dat het zou gaan over de stad St Louis maar het was veel beter, namelijk een grote speeltuin. Binnen en buiten die niet alleen voor kinderen leuk was maar juist ook voor volwassenen. Soms was het even passen en meten om jezelf door de smalle gangetjes te wurmen en een van de gliibanen ging wat harder dan verwacht wat twee blauwe knieën heeft opgeleverd. Al met al was het een hele leuke eerste (echte) dag!