San Diego en Joshua Tree Park

22 maart 2018 - Joshua Tree National Park, California, Verenigde Staten

Vorige week zondag ben ik na een laatste dag in Long Beach met de bus naar San Diego gegaan. Die avond was er weinig tijd meer om iets te gaan doen maar op maandag ben ik de stad in gegaan. Eerst naar Old Town waar je het oude gedeelte van de stad kan zien. Vervolgens heb ik een wandeling gemaakt door downtown om daarna de bus te nemen naar het strand. Op dinsdag heb ik een huurauto opgehaald om eerst nog even naar het strand te gaan en vervolgens ben ik naar het vliegveld in Los Angeles te rijden om Florian op te halen. Samen zijn we naar Yucca gereden (in de buurt van het Joshua Tree Park). Woensdag hebben we rondgereden in het Joshua Tree park en een heel stuk gewandeld, wat nog avontuurlijk werd toen we van het pad gingen om over de stenen te klimmen. Ik zal wat foto's toevoegen om het park te laten zien. Donderdag zijn we vervolgens terug gereden naar Los Angeles. In m'n volgende verhaal zal ik vertellen wat we allemaal in Los Angeles hebben gedaan.