San Francisco en omgeving

6 maart 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Afgelopen donderdag hebben David en Debonne me naar het vliegveld gebracht. Vanaf Milwaukee heb ik het vliegtuig genomen naar San Francisco (met een overstap in St. Louis). Eenmaal aangekomen in San Francisco werd ik opgehaald door Mick (de vriend van Rita) en zijn we naar zijn huis in Oakland gereden. Vrijdag zijn we met de auto naar de ouders van Mick gereden, onderweg heb ik veel van de omgeving kunnen zien en genieten. 's Avonds hebben we mee gedaan aan de bingo in een senioren centrum, maar helaas niets gewonnen... Zaterdagochtend hadden Mick en Rita een afspraak bij de kapper en hebben ze mij afgezet bij Santana Row, een leuke (maar voor mij iets te dure) winkelstraat, gelukkig was er ook een mall met goedkopere winkels. 's Avonds ben ik met Rita naar de show van Disney on Ice geweest.
Zondag zijn we een dagje naar San Francisco geweest. Eerst hebben we een heel stuk gewandeld (naar boven en weer naar beneden...) Toen we bij de kust waren hebben we een fiets taxi genomen die ons eerst helemaal naar de Golden gate bridge heeft gereden en vervolgens via hele mooie plekken terug naar de Fishermans wharf waar we de zeeleeuwen hebben gezien. Totaal heeft die man ons zeker 2.5 uur rondgefietst.
Maandag en dinsdag heb ik rustig aan gedaan , ik heb de omgeving verkend en gewinkeld in de mall van Modesto.
Morgenochtend vertrek ik samen met Rita naar Las Vegas, dus als het goed is komt m'n volgende update vanuit Las Vegas!

1. Peter-Jan:
    13 maart 2018
    Ah de zeeleeuwen komen bekend voor van de tv ;)