Pasen in Atlanta

4 april 2018 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Afgelopen woensdag ben ik vanaf Los Angeles naar Atlanta gevlogen. Op het vliegveld ben ik opgehaald door een lid van de broedergemeente daar. De donderdag was een rustige dag waar ze me de kerk heeft laten zien en 's Avonds hadden we avondmaal. Vrijdag was een drukkere dag. Eerst ben ik naar Coca cola world geweest, hier werd de geschiedenis verteld, zag je de kluis waar het geheime recept in zou moeten liggen en kon je zoveel verschillende cola's proeven als je maar wilde. Daarna hebben ze me het CNN hoofdkantoor laten zien en het Martin Luther King park. 's Avonds hadden we weer kerkdienst, dit keer met liefdemaal. Zaterdag zijn we naar Stone Mountain geweest, vanaf daar had je een mooi uitzicht op de omgeving. Zondagochtend hadden we eerst om 7 uur dienst. De opkomst was niet zo hoog, 17 mensen (geen dominee) en een blazer. Na deze dienst hadden we gezamenlijk een paarsontbijt en vervolgens om 11 uur weer kerk. Deze dienst werd iets beter bezocht en daarna hadden we gezamenlijke lunch (ze grijpen elk moment aan om samen te eten). 's Avonds had ze paas diner bij haar thuis waar familie en vrienden kwamen. Het waren weer hele leuke dagen met een hoop nieuwe mensen.